به نام خدایم...
وقتی وجود خدا باورت میشه
خدا یه نقطه میزاره زیر باورتو یاورت میشه
وقتی وجود خدا باورت میشه
خدا یه نقطه میزاره زیر باورتو یاورت میشه
( : لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا !
و بدان که روزی آنقدر شرمنده می شود
که به جای پاسخ لبخند با تمام سازهایت می رقصد!!!![]()

عید است و غدیرش، علی والا است،
علی دل تشنه عدل است و او دریاست، علی
جشن است و مبارک، علی گشته است، ولی
دنیا همه را شادی که مولا است، علی
عید ولایت مبارک.
با وفا باشي خيانت ميکنند
مهرباني گر چه آيينه ي خوشيست
مهربان باشي رهايت ميکنند . . .
و کسی که ادعای دوست داشتنت را می کرد به راحتی آزرده ات می کند
به جای نفرت و انزجار و تیره کردن قلبت
تنها واگذارش کن به محبوبی که خودش جزای خلف وعده را می داند
همین......
آدم ها چرا اینگونه اند!
هنگامیکه برایشان جانت را می دهی به جای تشکر می گویند :
نمی دانم چرا من انقدر دوست داشتنی هستم!!!
|
لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم میخواهی به آن خانه برگردی یا نه؟ لازم است گاهی از مسجد، کلیسا بیرون بیایی و ببینی پشت سر اعتقادت چه می بینی ترس یا حقیقت؟ لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی، فکر کنی که چهقدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است؟
لازم است گاهی درختی، گلی را آب بدهی، حیوانی را نوازش کنی، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه؟
لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی، گوگل و ایمیل و فلان را بیخیال شوی، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهنپارهی برقی است یا نه؟
لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت تو برنده ای یا بازنده؟
لازم است گاهی عیسی باشی، ایوب باشی، انسان باشی ببینی میشود یا نه؟
و بالاخره لازمست گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری و از خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم آیا ارزشش را داشت؟ |
|
هميشه ... همیشه یک ذره حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"،هميشه یک کم کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"، هميشه قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" ، هميشه مقداری خِرَد پشت "نمي دونم" و هميشه اندکی درد پشت "اشکال نداره" هست. |

بیایید در ماه محرم زنجیر نزنیم!اما زنجیر از پای آزاد مردی باز کنیم....
سینه نزنیم.اما سینه دردمندی را از غم و آه پاک کنیم.....
اشکی نریزیم اما اشک از چهره مظلومی پاک کنیم ....
آن وقت با افتخار بگوییم:
"یاحسین"
التماس دعا