به نام خدایم...

وقتی وجود خدا باورت میشه

خدا یه نقطه میزاره زیر باورتو یاورت میشه


لبخند بزن  ( :

( : لبخند بزن  بدون  انتظار پاسخی از دنیا !

و بدان که روزی آنقدر شرمنده می شود

 که به جای پاسخ لبخند با تمام سازهایت می رقصد!!!


نامه ای از خدا


 
امروز صبح که از خواب بیدار شدی، نگاهت می کردم، امیدوار بودم که با من حرف بزنی، حتی برای چند کلمه، نظرم را بپرسی یابرای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد، از من تشکر کنی، اما متوجه شدم که خیلی مشغولی...
ادامه نوشته

سخن یک عشق...

كاش امشب عاشقی هم پا می گرفت تشنگی هم طعم دریا می گرفت
كاش امشب كوچه های منتظر
یك سلام گرم از ما می گرفت
این سكوت تلخ . دنیای من است
كاش دستت . دست دنیا میگرفت
آسمان ابری ترین اندوه را
از دل سنگین شبها می گرفت
پنجره دلتنگ چشمی آشناست
كاش می شد عاشقی پا می گرفت

 

شادمانی زمان و مکان نمی شناسد.....

کافیست دل بخواهد..........

مَردُم

عروسی, مراسم عروسی, مطالب آموزنده
مَردُم به موجودی گفته میشه که از بدو تولد همراهیت میکنه و تا روز مرگت مجبوری که برای اون زندگی کنی.
برای مَردُم خیلی مهمه که تو چی میپوشی؟
کجا میری؟
... چند سالته؟
بابات چیکارس؟
ناهار چی خوردی؟
چند روز یه بار حموم میری؟
چرا حالت خوب نیست؟
چرا میخندی؟
چرا ساکتی؟
چرا نیستی؟
چرا اومدی؟
چرا اینطوری نوشتی؟ عاشق شدی؟
چرا اونطوری نوشتی؟ فارغ شدی؟
چرا چشات قرمزه؟ حشیش کشیدی؟
چرا لاغر شدی؟ شکست عاطفی خوردی؟
چرا چاق شدی؟ زندگی بهت ساخته؟
ادامه نوشته

Gallery 3

بشارت  مبارک

عید است و غدیرش، علی والا است،

 علی  دل تشنه عدل است و او دریاست، علی

جشن است و مبارک، علی گشته است، ولی

 دنیا همه را شادی که مولا است، علی

عید ولایت مبارک.

عید ولایت مبارک باد

پناه

به درگاهی پناه آورده‌ام كز در نمی‌راند

كه هركس را كه درمانده‌ست سوی خویش می‌خواند

امید اولی كه هر زمان او را رها كردم،

امید آخرم شد نام او را تا صدا كردم

خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باش

جهان تاریكی محض است، می‌ترسم، كنارم باش

اگر گم كرده‌ام در این همه بی‌راهه راهم را

تویی كه می‌بری سوی سپیدی‌ها نگاهم را

صدایم می‌كنی وقتی صدایم غیرِ آهی نیست

خطابخشی، به اشك و توبه می‌بخشی گناهم را

خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باش

جهان تاریكی محض است، می‌ترسم كنارم باش


حتما دانلود کنید که فوق العادست.التماس دعا



بي وفايي کن وفايت ميکنند

با وفا باشي خيانت ميکنند

مهرباني گر چه آيينه ي خوشيست

مهربان باشي رهايت ميکنند . . .

زمانی که حس و حالت خوش نیست

و کسی که ادعای دوست داشتنت را می کرد به راحتی آزرده ات می کند

به جای نفرت و انزجار و تیره کردن قلبت

تنها واگذارش کن به محبوبی که خودش جزای خلف وعده را می داند

همین......

 

آدم ها چرا اینگونه اند!

هنگامیکه برایشان جانت را می دهی به جای تشکر می گویند :

نمی دانم چرا من انقدر دوست داشتنی هستم!!!

وقتی خدا با ماست پس کی با اوناست؟؟!!!

لارم است گاهی...

لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم می‌خواهی به آن خانه برگردی یا نه؟
لازم است گاهی از مسجد، کلیسا  بیرون بیایی و ببینی پشت سر اعتقادت چه می بینی ترس یا حقیقت؟
لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی، فکر کنی که چه‌قدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است؟
لازم است گاهی درختی، گلی را آب بدهی، حیوانی را نوازش کنی، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه؟
لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی، گوگل و ایمیل و فلان را بی‌خیال شوی، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن‌پاره‌ی برقی است یا نه؟
لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت تو برنده ای یا بازنده؟
لازم است گاهی عیسی باشی، ایوب باشی، انسان باشی ببینی می‌شود یا نه؟
و بالاخره لازمست گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری و از خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم آیا ارزشش را داشت؟

همیشه...


هميشه ...
همیشه یک ذره حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"،
هميشه یک کم کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"،
هميشه قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" ،
هميشه مقداری خِرَد پشت "نمي دونم" و
هميشه اندکی درد  پشت "اشکال نداره" هست.

بیایید در ماه محرم

بیایید در ماه محرم زنجیر نزنیم!اما زنجیر از پای آزاد مردی باز کنیم....

سینه نزنیم.اما سینه دردمندی را از غم و آه پاک کنیم.....

اشکی نریزیم اما اشک از چهره مظلومی پاک کنیم ....

 آن وقت با افتخار بگوییم:

"یاحسین"

التماس دعا